piątek, 4 września 2015

Daily Adventures #6 + mini Sonda

Cześć >w<

Dzisiaj przedstawiam uprzejmie pierwsze Daily Adventures ze SM: Jesienny Galop :)
Większość osób bardzo lubi tą część toteż zaprezentuję jej początek z jak najlepszej strony. Zapraszam!


Jak pewnie zauważyliście, moja postać w Jesiennym Galopie różni się od innych fryzurą :) Postanowiłam wziąć włosy których jeszcze nie miałam.

No więc, właściwie to w porównaniu do innych części zadania robi się nader długo. Nie chodzi o trudność, bo są łatwe, tylko o ich ilość. Można się "zmęczyć". Ale całkiem ciekawe rzeczy można przeczytać, no chociażby:
Gdyby przynajmniej były tam zasłonki.


Następnie zrobiłam zawody, które różnią się od wszystkich. Są troszkę podobne do ujeżdżania, ale to nie to samo. Gdy pisze "Stęp" trzeba stępować, gdy "Kłus" kłusować i tak dalej, przez określony czas. Za skok lub zbyt szybką zmianę chodu otrzymujemy punkty ujemne. Prezentuje się to tak:

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie objeździła dokładnie okolicy. Nie przejechałam zbyt wiele, bo mapa jest ogromna, ale udało mi się znaleźć bardzo ciekawe miejsce.

Diabelska Dziura, czy cosik tam.
Skojarzyło mi się to z Diabelskim Przesmykiem ze Star Stable, od razu też przypomniał mi się jeden z postów Melissy Seahall (tu) i co się okazało? Że gdy przyłoży się mapę Stajni Marzeń do mapy Star Stable, Diabelska Dziura i Diabelski Przesmyk są w tym samym miejscu na mapie! Może admini SSO rzeczywiście bazowali na starym produkcie, bo tak czy owak Stajnia Jorvik i Valedale również są na swoim miejscu.
Jednak Diabelska Dziura nie robi takiego wrażenia co D.P., ponieważ nie ma tych przerażających czarnych dziur i tego mrocznego podkładu muzycznego w środku *w*

Widoczek :)

Co o tym myślicie? :D

Mam dla was jeszcze jedną sprawę. 

Stworzyłam sondę, w której pytam Was o wasze ulubione "Serie" na blogu, i proszę Was, żebyście zagłosowali. To wiele znaczy dla mnie i dla bloga, bo na podstawie Waszych głosów będę pisać następne posty i to od Was zależy o czym one będą :) Pamiętajcie że ten blog tworzycie Wy i ja. 

Link do sondy:

Dzięki <3

~Prima

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz