sobota, 8 sierpnia 2015

Aktualizacja bloga ^^

No no, doczekaliście się. Nareszcie jakieś organizacyjne pościdło. Będzie baaardzo rozwinięte, ale dopięte na ostatni guzik i mam nadzieję że rozwieje wszystkie wasze problemy i wątpliwości.
(źródło zdjęcia: blog stajniamarzenija.blogspot.com (niestety nieaktywny ;_; ale poczytać warto)

~Sprawy YT'bowe~

Jestem bardzo uszczęśliwiona, bo trailer ma już 6 łapek w górę! Oczywiście, to bardzo mnie motywuje do utworzenia dalszych odcinków, Niu i bardzo wam wszystkim dziękuję <3
Dla tych, którzy jeszcze nie obczaili: klikać tu :o

~Sprawy blogowe (akutalizacja)~

W dzisiejszej aktu:
- favicona! *u* (taki obrazek, po lewej stronie tytułu karty)
- link do Allegro, a dokładniej do wyszukania "Stajni Marzeń", jakby ktoś chciał kupić
- nowy kursor (albowiem ponieważ stary za bardzo rzucał się w oczy ;c)
- nowa zakładka! "Triki i Bugi w SM" Nazwa mówi za siebie. Na razie nie mam żadnych trików i bugów, podrzucajcie mi ich troszku! Rzecz jasna napiszę od kogo xD
- nowa zakładka! "O grze" - nazwa mówi za siebie x)
- no i licznik wyświetleń. Sama miałam do niego dostęp, ale postanowiłam że może wy też chcecie śledzić postępy popularności bloga ☺

~Sprawy społecznościowe~

Chyba już zauważyliście po prawej stronie element o nazwie "Obczaj mnie", czyli innymi słowy - Prima w innych społecznościach xD
Przypominam, na razie są dwa:
- Ask

Ale jeśli chcecie mnie zobaczyć też w innych, to piszcie, dostosuję się! ♥

To chyba na tyle mordki, tyle jak na pierwsze aktualizacje ;3 Komentujcie dalej!

~Prima

3 komentarze:

  1. Prima. Jestem zadowolona, że na moim starym blogu, który prowadziłam bardzo, bardzo dawno Ci się spodobał. C; Chyba do niego nie wrócę. Może kiedyś......
    Będę obserwować Twojego bloga. A taki drobiazg, czy możesz najpierw zapytać mnie czy możesz użyczyć moich zdjęć, a później ich wykorzystywać na blogu? Tylko zawsze pisz z jakiego to źródła. Dzięki. ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dzięki, i przepraszam zarazem. :) Postaram się naprawić błędy.
      I tak, podoba mi się bardzo, między innymi on dał mi motywację do założenia swojego :)

      Usuń
    2. Nic się nie stało, ale, ojej! Naprawdę mój blog motywuje? ;D Nie wiedziałam! Teraz to z pewnością powrócę. ^-^

      Usuń