wtorek, 18 sierpnia 2015

TOP 5 Fryzur

Dobry wieczór!

Taki ten dzień był jakiś nazbyt spokojny. Nic się praktycznie nie działo. . . Nietypowa wakacyjna okoliczność. Mam nadzieję że ten "sezon na nudę" nie potrwa dłużej niż do jutra... może czas się trochę pobudzić do życia, myślę że FNaF'ek byłby w porządku ^-^ Mniejsza, zapraszam na kolejne TOP 5... fryzurek w Stajni Marzeń!



#5: Białe to nie siwe


Zawsze lubiłam białe włosy xD Szczególnie związane w kitkę.

#4: Klasyka?


Chyba moje pierwsze włosy w Stajni Marzeń. Obecnie \niezbyt mi się podoba ta fryzurka, ale wspomnienia to wspomnienia :P

#3: Szalona ruda!


Podobają mi się rozpuszczone włosy. Dodatkowo rudość nadaje im "dzikiego" charakteru.

#2: Blondynki są słodkie


Sama w realu mam podobną fryzurę x)

#1 Prima Style


Te włosy urzekły mnie niedawno i myślę że jeszcze długo będą mi się podobać.

To na tyle w dzisiejszej TOP Piątce! A wy, jakie macie ulubione fryzurki? :) 

~Prima wystraszona że latająca po pokoju biedronka ją zje ;_;


3 komentarze:

  1. Moją ulubioną fryzurką są rozpuszczone, dosłownie białe włosy. C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę brązowe w kitce *-*. Moja pierwsza fryzura w SM wyglądała, jak twoja, tylko miałam rude włosy :') xD.

    OdpowiedzUsuń