czwartek, 13 sierpnia 2015

Zaległe TOP 5

Witajcie! ☺

Pewnie troszkę mnie obwiniacie o to że przez 2 dni nie dodałam posta, i mam przez to zaległości (Top 5 i Arcik). Dziś nadrobię jedną z nich.

Dziś w programie... TOP 5 ZDJĘĆ ZE STAJNI MARZEŃ, JAKIE ZNALAZŁAM W GOOGLE! xDD
Mało kreatywne, ale wybaczcie, następnym razem będzie coś "od siebie".


Więc robię tak. Wpisuję "Stajnia Marzeń" w Grafice Google i obaczam rezultaty. A żebyście się nie męczyli z dobieraniem ładnych grafik z tej gry, wybrałam złotą piątkę.

#5: Akt Samobójstwa/podziwianie widoczków


Zdecydowanie ciekawe zdjęcie. Startowa postać z średnio zadbanym startowym koniem - i już wiadomo że zdjęcie o charakterze "reklamowym" gry XD
Ale. Warto zauważyć, że kasa wynosi 0, a postać z koniem stoją na końcu klifu. Mało tego. Spójrzcie na te dwa drzewa w tle. Te najbardziej wysokie. Takie jakieś zgięte prawda? ._. 
Tak czy siak zdjęcie jest niezbyt typowe, więc uplasowało się w topce.

#4: Jedno wielkie zazdro

Też tak chcę. Y_Y Pozdrowionka dla autorki... i naucz mnie tak robić.

#3: Smutne konie skaczą i płaczą


Pięknie uchwycony skok! Ale minus za level i zaniedbanie konia! x(

#2: That ass...

Samo z siebie to zdjęcie nie jest piękne. Ale nie wiem jak uchwycić coś takiego, więc zdecydowanie bonus za to piękne zdjęcie... XD

i przejdźmy do mistrza!

#1 Miszczunio

Naprawdę podziwiam takie zdjęcia, na których ludzie robią coś, co nie jest łatwo zrobić (lub jest też niewykonalne). Jakość mikrofalówki i kalkulatora, ale sam efekt: bomba! 

Nauczcie mnie takich rzeczy robić ._.


Jedna rzecz mnie nie zadowala. Czemu Wszystkie zdjęcia są takie... szpetnie zamazane? Z tego co wiem Google nie niszczy jakości w przeciwieństwie do FB [*] więc? 
Gdy już robicie magię, pokażcie ją w jak najlepszy sposób! ♥

A teraz lecę szykować
a) zdjęcia na jutrzejsze arty i Daily Adventures ☺
b) naleśniki *o* Dziś pierwszy raz sama je zrobię. Wcześniej po prostu nie czułam do tego zachęty, a dziś coś mnie wzięło. 

Pozdrawiam i miłego dnia życzę wszystkim! ^^

~Primuś

3 komentarze:

  1. Też chciałabym chodzić po wodzie. *-*
    Oby naleśniki Ci się udały. C: Smacznego. ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by nie chciał ^^ I dziękuję, może tym razem pech mi odpuści i zrobię coś zjadliwego.

      Usuń