czwartek, 6 sierpnia 2015

Daily Adventures #1

Dzień dobry w ten dobry dzień! ♥♥♥ Jak tam wakacje? Właśnie wróciłam z Maca i jestem obżarta ;_; Ale nie wydałam za dużo no proszę i mam z tego powodu podjarkę, bo zostało mi kilka zaledwie zł do kupienia wymarzonej płyty! ☺Jeszcze jedno kieszonkowe i yay...


Przejdźmy do posta.


No więc dziś zasmakowałam przejazdu moją ulubioną trasą w SM Zimowy Rajd (Zimowy Bieg Cape Point ♥). Lubię ją ponieważ są tam przeskoki przez kry, a to prawdziwe wyzwanie, bo jak utkniesz między dwoma krami to tracisz cały postęp dnia Prima lubi takie klimaty

Nasz Eric zaczarował mojego konia, co poskutkowało lewitacją... XD


No i w końcu zdobyłam górkę na którą miałam taaaki apetyt, a nigdy mi się nie chciało do niej podbiec XD Dla rządnych wrażeń jak ja położenie górki zamieszczam na mapce ♥


No dobra to chyba tyle miałam do powiedzenia. 

~Prima

4 komentarze:

  1. A ja zgubiłam płytę... A i jaka to rasa Qunia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie :o Mam nadzieję że ją znajdziesz :)
      Rasa to achałtekiński. Bardzo polecam, dziś ją prawie wytrenowałam i świetnie się spisuje ^-^ Koszt 1500, Stajnia Cape Point.
      A poza tym, dziękuję serdecznie za pierwszy komentarz na blogu ♥

      Usuń
  2. Ohajo *^* ty zdobyłaś górkę a ja jednorożca w howrse B) (ktoś tam XD) sprawił że tw qń lewituje ale gdyby nie to że konie nie odlatują do ciepłych krajów na zimę i gdyby nie miał takiego balastu na grzbiecie to by odleciał dobrze że prawdziwa ty na nim nie siedziałaś bo by odleciał odrazu (jesteś taka lekka) a między kry qń nie spadnie bo zbyt wysoko i daleko skacze choć z tym balastem na grzbiecie ciężko powiedzieć czy nadal będzie tak świetnie hopsał :/ a właśnie pisała Ruda Cola ale nie dosłownie ruda. B)) (y) bd wchodziła na tw blog codziennie *^* tylko dawam mi codziennie linki do niego na pv na fb bo inaczej nie obczaje go xd B)

    OdpowiedzUsuń