piątek, 21 sierpnia 2015

Daily Adventures #4

No hej c:

Ostatecznie poszukiwania płyty na dzień dzisiejszy uważam za nieudane ._. Ale jednak skusiłam się żeby zagrać w Wiosenną Przygodę, a przy okazji napisać posta dla Was.

Czesław szczęśliwy, lubi owoce.

Tego dnia zrobiłam naprawdę dużo misji i odblokowałam wiele miejsc, oczywiście tych otwartych dla wszystkich, bo te naprawdę piękne i trudno dostępne zostawiam sobie na koniec. c;

Tutaj "selfie" z ukochaną Manuela, Jaśminką. Poziom kreatywności w wymyślaniu imion dla postaci twórców gry jest naprawdę wysoki.

Czesio trochę wyszedł taki obrażony.

Następnie pojechałam robić slalom na plaży, lecz oczywiście musiałam najpierw posprzątać... Bo po prostu nie ma gdzie śmiecić, tylko wszystkie odpadki tak nagle są na plaży!


I tutaj macie moje odkrycie dnia: koń, który jest tak śliczny i... charakterystyczny, że będę na niego zbierać. A co. ♥


Nareszcie dopełniłam zestaw dla postaci! :) Trochę długo zbierałam pieniążki, ale efekt mnie zadowala. Typowo "ujeżdżeniowy" komplet.


O, teraz spostrzegłam, że jeszcze mi butów brakuje... no nie.

Od razu uprzedzam, że do końca tygodnia postów nie będzie bo jadę do babci... do poniedziałku.

A wy, macie jakieś pomysłowe komplety ubrań w Stajni Marzeń i SSO? :)

~Prima

6 komentarzy:

  1. Hej wiesz może gdzie ściągnę do spolszczenie do stajni marzeń-letnie zawody ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka!
      Cóż, właściwie nie miałam pojęcia o istnieniu niepolskiej wersji gry w Polsce, ale jeśli taka jest, to obawiam się że nie da się jej spolszczyć :( Radzę odinstalować obecną wersję i albo kupić, albo pobrać polską. Mam nadzieję że w jakiś sposób pomogłam.

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia.
    Powodzenia w szukaniu płyty. C:
    konie-pasja-ma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Mam nadzieję że się znajdzie, to chyba jedyna, którą kupiłam w internecie, nie mogąc się doczekać, kiedy pojawi się gazetka z upragnioną następną częścią ;)

      Usuń
  3. Mam letnie zawody i jesienny Galop

    OdpowiedzUsuń