niedziela, 16 sierpnia 2015

Podsumowanie tygodnia

Wróciłam! ^_^ To był naprawdę piękny wypad w Bieszczady. Dawno tak nie odpoczęłam. Jako że inne dni w tygodniu nie były szczególnie ciekawe, ten post poświęcę jedynie sobocie i niedzieli.
Tak, to ja ._.

Przede wszystkim miałam po raz pierwszy od dawna okazję naprawdę się zmęczyć. Ale jestem z tego zadowolona, co jakiś czas ruch się przydaje, prawda? Głównie "działo się" w sobotę, bo poszłam na 8-godzinną wycieczkę po górach tarnowskich... prawdziwa męczarnia, ale warto było.


Na poniższym zdjęciu znajduje się pociąg :D Widzicie go? 


Wojna na osty.... Moja siostra jest poszkodowana xD


I motylek. OuO  O dziwo mi nie uciekł :)




Oprócz tego jeździłam tam też w pobliskiej stadninie na hucule imieniem Relax. Uparciuszek naprawdę dawał się we znaki. ale koniec końców było bardzo przyjemnie, a instruktorzy przypadli mi do gustu.

To chyba na tyle ciekawostek z wyjazdu, naturalnie mogłabym  pisać dłużej i dłużej, ale właśnie wróciłam, więc ręce i nogi odpadają, a muszę jeszcze nagrać  3 odcinek Zjawy dla was☺

Wiadomość do graczy Star Stable

Ostatecznie kupuję jutro SR na miesiąc, przekonaliście mnie. Będę jutro na Star Stable o około 16 na padoku u Steva, jakby ktoś chciał pogadać, pojeździć. ;)

~Prima

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz