poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Wiosenną Przygodę czas zacząć, Daily Adventures #2


Poniedziałek - czas najwyższy na zmianę części o której piszę ☺
ALE NAJPIERW OGŁOSZENIA PARAFIALNE

Odcinek 1 "Zjawy Znad Wodospadu" wyszedł mi wprost świetnie, a ludzie łapkują, subują i komentują zawzięcie. Dla tych co przeoczyli:

Jestem z tego powodu bardzo dumna. Nie pozostawiacie mi nic innego jak zrobić drugi odcinek, który ukaże się jeszcze w środę.

Tymczasem wracając do posta.
Jak już mówiłam w tym tygodniu piszę o wiośnie. Niestety okazało się że jest odinstalowana (przez gości z naprawy xd) i musiałam zainstalować od nowa.
Nieważne.
Moja postać ma na imię Prima rzecz jasna i wygląda tak samo jak w "Zimowym Rajdzie". 
Jako pasjonatka podróży zaraz po ukończeniu podstawowych misji i "Derby Rumowiska" pojechałam na małą przejażdżkę z moim koniem startowym, na którego wołam Czesław.
Czesław niestety jest bardzo powolny i ciężko go kontrolować, toteż niedługo muszę go zmienić na innego konia, ale na razie niech zostanie Czesławem.

Wkrótce pojechałam obaczyć sklep w wiosce i zakupiłam (werbelki ^.^) kapelusz, rękawiczki i czarne siodło! :D 

Cudnie. 
A teraz małe zdjątko spod bardzo ładnego pomnika.


I na koniec wieczorny przejazd po Srebrny Medal Rumowiska ☺

Jak widzicie niestety niezbyt wiele dziś zrobiłam, poza shoppingiem i zawodami... Ale nadrobię to jutro. Wraz z kolejnym TOP 5 ♥



5 komentarzy:

  1. Świetny blog, na pewno będę czytać, bo kocham stajnię marzeń :D Oczywiście czekam też na kolejne odcinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, Mel! Dziękuję i... nareszcie ktoś kto podziela moje zainteresowanie tą grą ☺

      Usuń
  2. Cudowne to pierwsze zdjęcie od góry. C: Czuję Twój ból z powodu odinstalowania gry. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze... łączmy się w bólu (tak nawiasem mówiąc, muszę jeszcze zainstalować dwie części xD)
      I dziękuję, cieszę się, że się spodoba ♥

      Usuń
    2. Oby Ci te dwie części nie zapchały za dużo pamięci. C: (A tak w ogóle to może ja też powrócę do starego bloga. Mam już co do niego plany. ;D)

      Usuń