niedziela, 9 sierpnia 2015

Podsumowanie tygodnia

Enjoy ☺

(na czołgu. Yo)
Jedziem z pierwszym postem o tematyce nie Stajnio Marzeniowej (jak to mogło zabrzmieć? ._.)

Cykl "Podsumowanie tygodnia" Czyli co tam u mnie zaszło i te sprawy. 
Taką wyżerkę ostatnio miałam ^-^ Naturalnie zjadłam wszystko nie sama ;_; prócz żurawiny. Nie lubię rodzynkowatych, mam z nimi problemy od pierwszego zetknięcia.


Mój drink. Bezalkoholowy, w pełni pyszny i niezbyt zdrowy.
(Mirinda, truskawencja, pierdyliard kostek lodu i kolorowa słomka)

Gazetka "Gallop" ☺ Tak, czytam ją, jest bardzo ciekawa i zawiera wiele przydatnych informacji na temat mojej pasji, jeździectwa.
Chyba każdy wie o co chodzi. Za tydzień pokażę rezultaty ♥

Na koniec uśmieszek dla was ☺

Podoba wam się seria? Kontynuować ją, czy poświęcić blog w 100% Stajni Marzeń?
Decyzja należy do was! Komentujcie zatem.
A ja idę montować 1 odcinek Zjawy ^.^



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz