piątek, 14 sierpnia 2015

Prima Arts #2 "Po prostu galop" + Daily Adventures #3

Czołem wszystkim!

Cieszcie się wakacjami i łapcie te rozkoszne chwile ile tchu w piersiach, bo kalendarze bezlitośnie pokazują, że trzy czwarte są już za nami... Ale nie warto o tym myśleć. Bo póki są, jest w porządku. ♥
Łapcie kolejnego arcika! :) Troszkę Gimp'owania i dodanie paru filtrów w "Be Funky" dobrze wpłynęło na to zdjęcie z padoku ^.^ A teraz zapraszam na Daily Adventures!


Zacznijmy od tego, że wreszcie zrobiłam Złoty Medal w Rumowisku. za 6 podejściem ._. To i tak dobrze. Czesław po prostu nie był dziś w formie. Zdarza się.

Potem poszliśmy zbierać kwiatki dla gościa ze sklepu.


Następnie pojechaliśmy ujeżdżać Czesława. Mamy dwa medale. ;) 


Na końcu pojechałam na górkę z widokiem na wioskę Rumowisko i skałki '.' Po prostu ten oblany wiśniową barwą horyzont nie mógł zostać nieuwieczniony.


To chyba na tyle. W ten weekend nie przewiduję więcej postów bo wyjeżdżam w góry. Wrócę z mnóstwem pięknych zdjęć na podsumowanie tygodnia ☺

Trzymajcie się i miłego weekendu;

~Prima

3 komentarze:

  1. Cudny Art. C:

    Przepraszam, że tu to piszę, ale chciałam powiedzieć, że mój stary blog o Stajni Marzeń jest już aktywny, lecz pod innym adresem.
    konie-pasja-ma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewątpliwie sprawdzę :D
      ~Prima (anonim bo piszę z komórki)

      Usuń