wtorek, 4 sierpnia 2015

TOP 5 - części gry

Yo.

Na wstępie zaznaczę coś ciekawego. Dodałam, jak widać, parę zakładek, oraz kursor. ☺

Nie ważne. Czas zaczynać pierwsze w życiu bloga TOP 5!














~Prima
Dzisiaj do omówienia są części gry. Akurat jest ich 5 XD Co nie znaczy że ostatnie miejsce jest złe, każda część jest super, tyle że, no wiecie, życie to sztuka wyboru ♠

#5 Stajnia Marzeń: Wiosenna Przygoda



Nie pytać, za co ją lubię... za wszystko przecież, W realu wiosna to moja ulubiona pora roku! Kwiaty, kwiaty, kwiaty! I taka soczysta zieleń! Kocham to! Gra jest świetna, a czemu na piątej pozycji, już wyjaśniam. Ma błąd. Bardzo wkurzający. Nie można ukończyć srebrnego i złotego medalu w jednych zawodach. Co za tym idzie, tracimy jeden medal w naszej kolekcji. :c A, i jeszcze jedno. Gra jest za-kró-tka. Za mało misji, za mała mapa. 
Jednak Wiosna jest cudowna i z bólem serca stawiam ją na przegranej pozycji x(






#4 Stajnia Marzeń: Jesienny Galop


Lubię ją za to... Za to że jest pierwsza, choć tym razem nie najlepsza. Za tanie konie! Takieee taniuchne ♥ Bardzo lubię jesień, Także tu. Liście, zewsząd płotki, mnóstwo jabłek i marchewek na ziemi. Dlaczego nie jest na podium? Cóż, ma pewne kujące wady. Za długi początek (pierwsze misje). Postać jest... no... nienaturalna XD I w końcu, odłamek z mojego życia. Pewnego razu weszłam sobie zdobywać górę (ach ta moja odkrywczość...) no i utknęłam. Koń się zabijał, i spadał, i spadał. Co sekundę czerwone tło. A ja biedna nie mogłam nic zrobić XD I utraciłam 2 talie medali zdobyte tego dnia. Bywa.










#3 Stajnia Marzeń: Zimowy Rajd
Moja pierwsza Stajnia Marzeń :') Grałam w nią tyle lat temu, i tyle wspomnień wróciło... kocham tą grę! Mogę w nią grać bez końca, i bez końca wracać do Stajni Meander, oraz malowniczej trasy Tajemniczego Gaju ♥















#2 Star Stable Online
To jest to! Gra podobna do SM, ale online. Uderzające podobieństwo grafiki, no może SSO ma troszkę lepszą. Ma wadę, oj wadę, że 3/4 tej gry jest PŁATNE. Płatny SR, bez którego nie odkryjemy 9/10 atrakcji, i płatne SC, za które można kupić wszystko XD Grałam, ze SR rzecz jasna, do czasu aż usunęli możliwość kupna SR na miesiąc za Pay Safe Card. x( Teraz czekam. Czekam na cud. Cud, gdy może powrócę do tej gry. Zowię się w niej Maja Sharklake.









#1 Stajnia Marzeń: Letnia Przygoda
Oto jest gra którą ubóstwiam! Letnie Zawody, najulubieńsza część. Pamiętam jak ją kupowałam... Bezwzględnie najlepsza. Cenię ją za urokliwe widoki, dopracowanie, wymagające, ale świetne trasy... i mnóstwo rzeczy do odkrycia. Cieszę się każdą chwilą grania w tą grę i polecam ją wszystkim bez wyjątku.














Uffff!!!! XD Ale się rozpisałam... mam nadzieję że to docenicie (błagam was ;_;). Oto jest właśnie moje zdanie o częściach. O StarShine nie piszę bo nie grałam.
Jutro pierwszy post z serii "moje doświadczenia z Zimowy Rajd", soł... hah ☺zapomniałabym. Jutro też dodam pierwszego edita do galerii. Trzymajcie się, bo lecę grać w Zimowy Rajd. :3

3 komentarze:

  1. W części Jesiennej (jak na moje) jest za dużo latania z jednego końca mapy na drugi, oddalony najdalej, jak się da i to co misje ;-;. Do tego w jednych zawodach zdobycie złota jest po prostu niemożliwe! Za mało czasu, zawsze jestem o 1s lub 2 za wolna x(. Ogólnie w każdej części jest taki wyścig (oczywiście jeden z fajniejszych), który po skończeniu medali i zrobieniu 1 ćwiczenia, robi się szary po skończeniu ;(. Ale, nie powiem, kocham SM <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, jeszcze ciągle spada posłuszeństwo u konia w jesiennej, dlatego najmniej lubię właśnie jesienną część ;p.

      Usuń
  2. No, jeszcze jedna ważna rzecz xD. Chyba w każdej części jest taki bug, że szyja konia się wydłuża (im szybszy chód, tym dłuższa szyja). To denerwujące .-..

    OdpowiedzUsuń