środa, 26 sierpnia 2015

Daily Adventures #5. Ratownik Prima i co się kryje na "Bagnach"

Witajcie!

Przedstawiam kolejne Daily Adventures, myślę że zaciekawi wielu z was!

ejwysom pikczer  >o<



Dostałam bardzo ważne zadanie od weterynarza, podmienić zebrać, wyczyścić i odłożyć łabędzie. Dla porównania:
Brudny łabądź-ędź... xd

Czysty łabądź. Czy tam łabędź.

Następnie kolejny raz robię ujeżdżanie, i mam takie dziwne przeczucie że nie ostatni.

Wy też podbiegacie szybszym tempem między strzałkami i gwiazdkami? Nie jesteście jedyni :)

No i dalej, zastanawiało was kiedykolwiek, co się kryje na tych dziwnych wertepach zaznaczonych na mapce?

Ja już wiem.

Pojechałam tam, żeby zaspokoić ciekawość, mijając po drodze mnóstwo hal do ujeżdżania, mnóstwo drzew i kwiatków.
Jestem ciekawa waszej reakcji na efekt.


Niestety nie da się tam pojechać c: 
A to czarne tak intryguje, czyż nie?

To na tyle, jaki teren penetrujemy następnym razem? :D

~Prim


3 komentarze:

  1. Ojejku, to jest Stajnia Marzeń Wiosenna Przygoda? Jak tak to ja chętnie spróbuję tam zjechać na dół. C;

    konie-pasja-ma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to Wiosna C; Próbuj! Może się uda.

      Usuń
    2. Wieeele razy próbowałam i się raczej nie da xD. Ale w Letniej części te bagna są normalnie dostępne ^^ *-*.

      Usuń